سایت سریال و مستند



سریال ایرانی پاورچین
پاورچین
کاری از مهران مدیری
6 دي وي دي با کیفیت خوب
شامل نسخه گلچین شده از سریال پاورچین

پاورچین نام سریالی تلویزیونی است که در سال‌های ۱۳۸۲ و ۱۳۸۳ از شبکهٔ تهران پخش شد. کارگردانی این فیلم را مهران مدیری بر عهده داشت و پیمان قاسم خانی نیز سرپرست نویسندگان آن بود.
فرهاد (مهران مدیری) که یک برره‌ای است در تهران مشغول کار در یک اداره‌است. در پی قبول شدن شادی (سحر ولدبیگی) -خواهر فرهاد- در دانشگاه در رشتهٔ کتابگذاری، پدرش او را نیز به تهران می‌آورد تا در کنار فرهاد و مهتاب زندگی کند.
داود(جواد رضویان) که یک پایین برره‌ای است، در تهران عاشق دختری به نام یاسمن (شقایق دهقان) می‌شود واز فرهاد و مهتاب می‌خواهد که برای او و یاسمن، عروسی برگزار کنند. به این ترتیب داود و یاسمن نیز وارد خانهٔ فرهاد می‌شوند و برای زندگی، در یکی از اتاق‌ها سکونت می‌کنند. پس از اینکه سپهر (سیامک انصاری) نیز به جمع این افراد اضافه می‌شود، در هر قسمت اتفاق تازه‌ای رخ می‌دهد که ماجرای همان قسمت از برنامه به صورت طنز و کمدی بیان می‌شود.
به ابتکار نویسندگان و کارگردان این فیلم، برای اولین بار روستایی تخیلی به نام برره شکل می‌گیرد که استفاده از این روستا در کارهای مشابهی همچون شب‌های برره دنبال می‌شود. پاورچین را می‌توان به عنوان کم‌انتقادترین کار مهران مدیری معرفی کرد که البته این مجموعه شهرت خود را بیشتر مدیون جواد رضویان است.

قابل اجرا بر روي كامپيوتر و ويدئوهاي خانگي

کالا را اول تحویل بگیرید ، سپس وجه آن را به مامور پست پرداخت کنید



قیمت خرید پستی: 63000تومان  

تعداد دیسک: 6


icon برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , ,



متاسفانه دیدگاه این پست بسته شده است