سایت سریال و مستند



سریال جاده تباهی

سریال جاده تباهی

پخش شده از شبکه آی فیلم

14 قسمت کامل با کیفیت عالی – نسخه خانگی

مجموعه تلویزیونی «جاده تباهی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حسین حقانی صرمی از امروز سه‌شنبه ۱ اسفند روی آنتن آی‌فیلم می‌رود.

«جاده تباهی» یک سریال اپیزودیک است که به معضل اعتیاد از نوع مواد مخدر صنعتی می‌پردازد و هر اپیزود قصه‌ای جداگانه را روایت می‌کند، اما شخصیت‌ها به‌نوعی در قصه‌های هم تأثیرگذار هستند.

در اپیزود نخست، زهره به خاطر ناتوانی در بچه‌دار شدن روابط سردی با شوهرش جمال پیدا کرده و فکر می‌کند جمال می‌خواهد ازدواج مجددی داشته باشد. مهدی رکنی، افسانه اکبری، حسین محمدزاده، اعظم دلداده و سعید برج علی بازیگران این قسمت هستند.

اپیزود دوم نیز داستان الهه است که به‌تازگی در دفتر جمال استخدام شده و به خاطر سوءظن زهره نسبت به او و جمال از کار اخراج می‌شود. بازیگران این قسمت عطاءالله منتظری، مهری آل آقا، مهناز رود ساز و حمیدرضا عطارد هستند.

اپیزود سوم داستان حامد است که به خاطر اختلاف نظرهایی که با پدرش دارد با او شرط می‌کند که در قبال گرفتن دیپلمش او را برای کار به خارج از کشور بفرستد و حامد مجبور می‌شود برای درس خواندن قرص ریتالین مصرف کند. بازیگران این اپیزود را احمد علامه دهر، عصمت رضاپور، نیما سیاری، فاطمه حسینی و… تشکیل می‌دهند.

اپیزود چهارم نیز داستان جاوید معلم حق‌التدریسی است که به خاطر اینکه توان بیشتر کار کردن را داشته باشد به شیشه روی می‌آورد و همین امر موجب می‌شود که دچار اختلالات روانی شود. در این قسمت علی فرحناک، نرگس رضایی، عباس صفا و… ایفای نقش می‌کنند.

سریال جاده تباهی نسخه خانگی بوده و بر روی کامپیوتر و ویدئوهای خانگی نیز قابلیت اجرا را دارد.

شما می توانید سریال جاده تباهی را سفارش داده و هزینه سریال جاده تباهی را در زمان تحویل سریال جاده تباهی پرداخت نمایید.

serial jadeye tabahi



قیمت خرید پستی: 21000تومان  

تعداد دیسک: 2


icon برچسب ها: , , , , , , , , ,



متاسفانه دیدگاه این پست بسته شده است