سایت سریال و مستند



سریال زیر پای مادر

سریال زیر پای مادر

پخش شده از شبکه اول

27 قسمت کامل با کیفیت عالی – نسخه خانگی

زیر پای مادر نام مجموعه تلویزیونی به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی زینب تقوایی می‌باشد. این مجموعه تلویزیونی در ماه رمضان (خرداد ماه) ۱۳۹۶ از شبکه یک سیما پخش شد.

کامبیز دیرباز بهناز جعفری پریوش نظریه از جمله بازیگران سریال زیر پای مادر بودند. زیر پای مادر، حاصل دومین تجربه همکاری مشترک میان بهرنگ توفیقی در مقام کارگردان و نیز سعید نعمت‌الله به عنوان نویسنده است. این دو که پیش از این در مجموعه «پشت‌ بام تهران» همکاری موفقی را با هم تجربه کرده و به نظر می‌رسد به زبان و درک مشترکی هم رسیده‌اند، حالا سراغ سریال زیر پای مادر رفته‌اند. مجموعه‌ای که احتمالا باز امضای خاص دیگر آثار نعمت‌الله را به همراه دارد؛ داستان خانواده‌ای از طبقه‌ای متوسط است که درگیر اختلافاتی شده و تفاهم و همدلی‌شان در معرض محک و قضاوت قرار می‌گیرد و در انتها و پس از پشت سر گذاشتن اتفاقات گوناگون، به همدلی و تفاهمی دوباره می‌رسند. در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: «هیچ‌گاه دوری، دوستی نمی‌آورد و خانواده قصه زیرپای مادر، قبل از آن‌که دیر شود به همدلی می‌رسند.» در این مجموعه کامبیز دیرباز در نقش خلیل، بهناز جعفری در نقش آتنه، بهزاد فراهانی پدر آتنه، علیرضا آرا در نقش سهراب برادر خلیل، پریوش نظریه در نقش رخساره، حمیدرضا هدایتی پدر رخساره و با معرفی درسا بختیاری در نقش ستاره مقابل دوربین رفته‌اند.

سریال زیر پای مادر نسخه خانگی بوده و بر روی کامپیوتر و ویدئوهای خانگی نیز قابلیت اجرا را دارد.

شما می توانید سریال زیر پای مادر را سفارش داده و هزینه سریال زیر پای مادر را در زمان تحویل سریال زیر پای مادر سریال زیر پای مادی پرداخت نمایید.

serial zire paye madar



قیمت خرید پستی: 525000تومان  

تعداد دیسک: 5


icon برچسب ها: , , , , , , , , ,



متاسفانه دیدگاه این پست بسته شده است