سایت سریال و مستند



سریال فردا دیر است

سریال فردا دیر است

پخش شده از شبکه آی فیلم

31 قسمت کامل با کیفیت عالی – نسخه خانگی

دكتر “سارا عابدینی” به اتفاق یكی از اساتید قدیمی خود یک مركز مشاوره درمانی تأسیس می كند. به تدریج یک مددكار اجتماعی به نام “حبیب بابایی” و دختر جوانی به نام “شیرین” به عنوان منشی مركز در آنجا مشغول به كار می شوند. بیمارانی که به مرکز مشاوره مراجعه می کنند و مشکلاتی که در زندگی شخصی دارند چهارچوب اصلی این مجموعه تلویزیونی…

چیستا یثربی، فریبرز کامکاری، رضا صابری و حسن فتحی فیلمنامه «فردا دیر است» را به نگارش درآورده‌اند و این سریال طی سال‌ها ۱۳۷۶ و ۱۳۷۷ تولید شده است. داستان این مجموعه درباره اتفاقاتی است که در یک مرکز مشاوره درمانی رخ می‌دهد. دكتر “سارا عابدینی” به اتفاق یكی از اساتید قدیمی خود یک مركز مشاوره درمانی تأسیس می كند. به تدریج یک مددكار اجتماعی به نام “حبیب بابایی” و دختر جوانی به نام “شیرین” به عنوان منشی مركز در آنجا مشغول به كار می شوند. بیمارانی با مشکلات مختلف به مركز مشاوره درمانی مراجعه می‌کنند و … .

از جمله بازیگران این مجموعه می‌توان به فاطمه گودرزی، حمید مظفری، فرخ نعمتی، رضا بنفشه‌خواه، زنده‌یاد فاطمه طاهری و ژاله صامتی اشاره کرد.

سریال فردا دیر است نسخه خانگی بوده و بر روی کامپیوتر و ویدیوهای خانگی نیز قابلیت اجرا را دارد.

شما می توانید سریال فردا دیر است را سفارش داده و هزینه سریال فردا دیر است را در زمان تحویل سریال فردا دیر است پرداخت نمایید.



قیمت خرید پستی: 73500تومان  

تعداد دیسک: 7


icon برچسب ها: , , , , , , , , ,



متاسفانه دیدگاه این پست بسته شده است